wtorek, 27 czerwca 2017

Koniec.

Kilka miesięcy później.. 

Scarlett i Carlosowi urodził się zdrowy Syn Robert. Dziewczyna była w pełni szczęśliwa, z tego co ma. Po urodzeniu Syna opuściła chwilowo karierę, i ponownie zaszła w drugą ciążę udało się. Tym razem to była dziewczynka. Carlos rozwijał swoją karierę, a zespół grywał więcej i grono Rusherek się powiększało. Kendall i Dustin ujawnili swój związek, na początku media zmieszały ich z błotem ale z czasem wszystko ustało. Logan zaręczył się z Emily, żyło im się wspaniale, tworzyli szczęśliwą parę, jak się później okazało dziewczyna zaszła w ciążę. Logan na samą myśl o dziecku trochę się martwił ale wiedział, że jest czuwa nad Nimi Alice. Obiecał Sobie, że jeżeli będzie to córka to na pewno da jej na imię Alice jak zmarłej Żonie. Kariera Belli nabrała zawrotnego tempa, w końcu wyszła na prostą. Nikt nie chciał nikogo opuszczać, przyjaciele bardzo się ze Sobą zżyli. Jako, że dom należał do Belli, dziewczyna sprzedała go. Młode małżeństwo zamieszkało u Rodziców Carlosa. Logan wprowadził się do Rodziców Emily, Kendall wraz z Dustinem wynajęli domek a Bella i James także znaleźli coś dla Siebie. Nie chcieli się  rozstawać, więc kupili wspólny dom w którym spędzają każde wakacje i każde urlopy..  Historia grupki Przyjaciół przeżywała wzloty i upadki, romanse i zdrady, śluby i pogrzeby.. Nie wszystko kończy się happy endem, ale tutaj poszło im całkiem nieźle..



Nie wyobraziłam Sobie tego, ale wiem, że nie byłam tutaj cały czas. Robiłam przerwy.. Cóż. Moja wina! Przyznaje się bez bicia.

Dziękuję! Dziękuję, tym którzy tutaj byli, nie od początku.. Komentarze zaczęły pojawiać się od 9 rozdziału! Ale jak na pierwszego bloga, to się cieszę. Tak, pewnie powinnam wstawić tutaj statystykę wszystkiego, ale odpuszczam!
Mam już nową historię, przedstawię Wam nie długo..
Uwielbiam Was!
♥ . 

Łączna liczba wyświetleń : 14,144 tys. ♥ .


________________________________________________________________

Bohaterowie. 
Emilie Marie Nereng jako Isabella Pena Maslow.














Emma Roberts jako Alice Brown Henderson.














Indiana Evans jako Eliza Jensen.














Chelsea Kane jako Lisa Fade.














Bobby Lockwood jako Eric Stringer.



Paul Wesley jako Martin Cortez.




Ashley Tisdale jako Eva Parker.





















Ryan Guzman jako Kevin Bart.



















Chciałabym podziękować moim czytelniczkom, bez Was na pewno bym nie zrobiła tego co zrobiłam. Chcę Was także poinformować, że mam już pomysł na następny blog.. :D.


wierzę w uczucia.. nie słowa! ♥ . 

2 komentarze:

  1. No... To widzę, że wszyscy żyli ługo i szczęśliwie. Fajnie. Tak dla posumowania... Ale zacznijmy od tego, jak do tego doszłam.
    Przeglądałam sobie internet i zauważyłam, że ktoś wstawił kreskówkę "Yu-Gi-Oh!". Pamiętałam, że kiedyś bardzo ją lubiłam, więc zaczęłam sobie oglądać. I w dwudziestym trzeci odcinku Yugi powiedział (a właściwie pomyślał) "Nie ma nic szlachetniejszego, niż walka o kogoś, kogo się kocha."
    No cóż... Opowieść była na prawdę super! A kiedy już założysz tego bloga... wyślij mi maila, albo napisz w księdze gości.
    No i mam cichą nadzieję, że nie zapomniałaś o moich blogach, bo dawno Cię tam nie było.
    Do Przeczytania!

    OdpowiedzUsuń